4 Şubat 2020 Salı

The Legend of The Blue Sea / Pooreun Badaui Junsul / 푸른 바다의 전설


Şimdiden duyar gibiyim"Aaa sen yeni mi izledin bunuuu?" :) vallahi yeni izledim. Neden böyle geç izleme gafletine düştüm bilmiyorum. 
Dizi bir kere tam da özlediğim eski kore dizileri tadında:)
Bir çok Kore Dizileri izleyicisi diziyi Lee Min Ho için izlemiş ama ben Jun Ji Hyun için izledim:) bu kadının oyunculuğuna bayılıyorum. Komedi olsun, aksiyon olsun elinden her iş geliyor.
Diziye de verdiği hava sayesinde tadına doyamadim:)

Dizinin konusu, Bir deniz kızı ve profesyonel bir dolandırıcının yollarının kesişmesi ile geçmişten günümüze uzanan (rearkarne mevzusu yine.) büyük bir aşk hikayesi...
Çok fazla romantizm sevmiyorum. Beni bilen bilir ama bunu sevdim cidden. Bence izlerseniz sizde seversiniz. Tabi izlemediyseniz😅 çünkü bir tek ben izlememişim gibi geliyor bana haha

Görüşmek üzere👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder