25 Nisan 2020 Cumartesi

The Beast / 비스트


Aksiyon sever olarak bu muazzam kadrosu olan filmi izlememek olmazdı. Baştan diyeyim film güzel ama görüntü çok karanlıktı ve ben izlerken hayli mücadele verdim:)) sizi uyarayım da ona göre baştan şans verin.

Filmin konusunu hemen özet geçeyim; Yılların başarılı polisi tam emekliye ayrilacakken kendini birden bir dizi suçlar silsilesinin ortasında bulur ve işin içinden çıkmaya çalıştıkca battıkca batar. Bu arada eski partneri simdilerde rakibi olan dedektif de onun içinde bulunduğu suç silsilesini çözmeye çalışmaktadır. 

Film hakkında spoiler vermek istemem ama filmin afisinde Who is the beast? Yani Kim Canavar? yazıyor ya onu neden yazmışlar dedim filmin yarisina geldiğimde ama filmin sonunda o soru büyük anlam buldu. 

Diyeceğim o ki film güzeldi. İzleyecekseniz benim gibi gündüz izlemeyin. Gece izleyin. Benim gibi zorlanmayın😅

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder