25 Nisan 2020 Cumartesi

 The Closet / 클로젯


Uzun zamandır film izlemediğimi fark ettim. Bu yüzden bu açığı doldurmam gerekiyor. Acaba ne izlesem? diye aranırken bu filmin çevirisinin geldiğini fark ettim. O an modum:😍😍😍 buydu:))

Neyse efem film fantastik türde doğaüstü olayların anlatıldığı güzel bir film.
Konusu kısaca şöyle; küçük kızı aniden ortadan kaybolan baba ,ne kadar arasa da kızını bulamaz. Bu arada kendisini TV'de görüp yardım etmek isteyen Şamanla işbirliģi yapar ve kızına ulaşmaya çalışır.

Ben filmi çok beğendim çünkü niye? Hayaletli mayaletli korkunçlu şeyleri severim😅 bazı yerlerde vasat bilmem ne yazan olmuş. Bana göre gayet de güzeldi. Zevkler ve renkler tartışılmaz hele ki Kim Nam Gil varsa hiç tartışılmaz direk izlenir:)

Ben beğendim ve tavsiye ediyorum yani. Şans verin bence:)

Görüşmek üzere👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder