13 Haziran 2020 Cumartesi

Hi Bye, Mama! / 하이바이, 마마


Ah bu dizi beni çok ağlattı çok. Ağlamak istemiyorsanız bu diziden uzak durun derim:)

Dizi fantastik türde. 

Cha Yu Ri doğumuna günler kalmışken bir kaza geçirir ve hayatını kaybeder. Karnındaki bebeği ise hayata tutunur. Artık bir hayalet olan Cha Yu Ri minik kızının yanından ayrılamaz. Derken bir gün kendini hayatta bulur ve herkesin hayatı altüst olur:)

Dizinin teması ölüm üzerine olunca dram ağırlıklı oluyor. Sevinçler, hüzünler ve ayrılıklar... Haliyle bool gözyaşı... Ağlarım sorun değil derseniz eğer mendilinizi yanınızda hazır bulundurun derim:)

 Bu arada Kim Tae Hee'nin performansına bayıldım. Onun o sevimli anlarını izledim dersem yalan sayılmaz:)

Ayrıca ilk kez başrol olan (Yanılmıyorsam.) Lee Kyu Hyung'u da başrole yakıştıramadım. Hatta bazı yerlerde oyunculuğunu çok vasat buldum. Hatta ve hatta rol yapamıyor buldum:)) Bir daha başrol vermesinler bence:))

Diyeceklerim bu kadar.

Görüşmek üzere^^



1 yorum:

  1. Merhaba sayfanı izlemek istiyorum ama izleme butonu bulamadım �� koyarsan çok güzel olur

    YanıtlaSil