13 Haziran 2020 Cumartesi

Time To Hunt / 사냥의 시간


Bu film Netflix'te olmasa şans vermeyebilirdim. Neden derseniz bilmiyorum:)) Tuhaf bir önyargı vardı içimde. Hatta filmin ilk 15-20 dakikası ben zamanımı boşa mı harcıyorum acaba? diye de kendimi doldurmadım değil:)
Sonuç ise sabrın sonu selamet ya iyi ki sabretmişim. Film devamında nasıl ilerledi anlamadım bile. Hatta öyle kaptırmışım ki arananlar arasında hissettim kendimi:)) 
Arananlar deyince konusunu da özet geçeyim;

Kore'de düzen bozulmuştur. Ortamda tam bir kaos hüküm sürmektedir. 

Joon Seok hapisten çıkmıştır ve kaos ortamını gördükten sonra üç arkadaşını örgütleyerek bir hırsızlık planlar ve planı uygularlar. Rahata erdik derken her şey burunlarından gelir ve hayatları altüst olur.

Bu filme de şans verin derim:) diyeceklerim bu kadar^^

Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder