1 Şubat 2021 Pazartesi

Dear My Friends / 디어 마이 프렌즈

Bu diziyi Neyflix'de görmesem inanın şans vermezdim. Çünkü kadrosunun %90'ı 65 yaş üstü olduğu için bu dizi beni sarmaz ön yargısı vardı bende. İşte Netflix'in bir iyiliği dokundu ve ben bu diziye şans verdim:) 
Vallahi iyi ettim. Sanırım artık önyargılı olmayacağım bu tarz dizilere:) Öyle ki sevdim. Öyle ki cici.

Konusu kısaca; Okul yıllarından bu yana hiç bağlarını koparmamış bir grup arkadaşın, torun torbaya karışmış hallerinde bile birbirlerine nasıl sıkı sıkı tutunduklarıni konu ediyor dizi. Yaşanmışlıkları, pişmanlıkları, özlemleri aşkları , nefretleri ve sağlık sorunları... Kısaca 65 yaş üstünün hayatına onların penceresinden bakıyorsunuz.

Çok sıcak dostluklarına tanıklık ettiğim için çok memnun oldum ben. Böyle dingin, hayatın içinden dizileri seviyorsanız mutlaka izleyin derim. Tavsiye olur.

Görüşmek üzere🖐



 

1 yorum: