29 Ocak 2021 Cuma

Alice / Aelriseu / 앨리스


Hani Record Of Youth paylaşımımda,"Bir dizi var eğer onu izlememış olsaydım, Record Of Youth bana göre senenin en vasat dizisı olurdu." demiştim ya:) hah işte o adını söylemediğim dizi Alice idi... 

Yani bu diziye başlarken hiç bu kadar hakkında olmuşuz konuşacağım aklıma gelmemişti.

Önce konuyu özet geçeyim:

DiZi zaman yolculuğunun bulunması ile 2050 yılından geçmişe "Alice" adı altındaki bir oluşumun düzenlediği kişiye özel turların, kişilerin kişişe hırslı ile bir karmaşa döner ve geçmiş gelecek bir karmaşa döner.

Hem de ne karmaşa... Öncelikle oyunculara diyecek sözüm yok (Kwak Si Yang'ın tuhaf ve kontrolsüz koşturmacalarının haricinde.) Ama senaristi nasıl eleştireceğimi  bilemedim. Öyle bir karıştırmış ki senaryoyu işin içinden kendi bile çıkmamış.  Ben mantıksızlığı görmezden gelen biriyim ama daha dizinin ilk bölümlerinden başladı saçmalamaya. Hadi görmezden geleyim diyorum dağa beter bir mantıksızlıkla sınamış bizi senarist efendı.  Vallaha diziyi nasıl bitireceğimi bilemedim ve Son bölümü sardım resmen. Bitince de tef çalacaktım yemin ediyorum:))

Yani uzun lafın kısası çok aşırı sevdiğiniz bir oyuncu yoksa asla izlemeyin. 

Yazık olmuş o muazzam oyuncu kadrosuna.

Neyse...

Görüşmek üzere🖐

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder