29 Ocak 2021 Cuma

King Maker: The Change of Destiny / Baramgwa Gooreumgwa Bi / 바람과 구름과 비


Uzun zaman olmuştu tarihi dizi izlemeyeli. Bu diziyi de görünce izleyelim dedik babamla:))
Beni tanıyanlar bilir tarihi dizi/filmleri babamla izliyorum. Bunu da birlikte izledik işte...

Dizi, 19. Yüzyılın sonlarındaki Joseon'da taht mücadeleri sürerken, ülkenin en ünlü kahinlerinin de bu mücadeleye ortak olmasıyla Joseon'un son kralının tahta geçiş hikayesini konu ediyor.

Şimdi bu diziyi sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Spoiler vermeden açıklamaya çalışacağım.
Öncelikle kötülerin hep bir adım önde olması aşırı derece sinir bozucuydu. 
Baş karakterin sözüm ona kâhin olmasına rağmen yer yer aşırı saflaşması(saf diyerek insaflı davrandım bence.) sinir bozucuydu. 
Ama tüm bu eksileri yok sayarsam güzel diziydi. Yan karakterler itici değildi. Aslında yer yer gıcık olsam da (Hiç romantik biri değilim.) güzel de bir aşk hikayesi vardı.

Yani anlayacağınız bu dizi izlenir. Ama tüm bu eksiler sinirinizi bozmayacaksa izlenir:)) Ben öyle sevmiyorum derseniz izlemeyin derim. Ama bir şans verseniz iyi de olabilir😅 kararsız kaldım😅

Neyse işte...

Görüşmek üzere🖐

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder