26 Ocak 2021 Salı

Familiar Wife / Aneun Waipeu / 아는 와이프


Bu diziyi yayınlandığı zaman izleyecektim fakat konusunun aşırı derecede "Go Back Couple" ı anımsattığından ötelemiştim. Kısmet bu zamanaymış. Gerçi Netflix sağolsun orada görmesem belki hiç izlemezdim:)

Lafı uzatmadan konusunu özet geçeyim:
Maddi sıkıntılar içerisinde sürekli didişip tartıstığı eşinden sıkılan, eline geçen fırsatla geçmişe yolculuk edip bir şeyleri değiştirmeye çalışan baş kahramanımız,(Yine adını unuttum:D) değiştirdiği geçmişinin sonucuna alışmaya çalışır. 

Çok ayrıntı girmedim ki spoiler olmasın da size heyecan olsun. 
Konusu itibariyle cidden "Go Back Couple" i anımsatıyor. Sadece bu dizi biraz daha ciddi. Bir de Ji Sung farkı var tabi. 
Bu arada Ji Sung yine rolünün hakkını vermis ama oynadığı karakterin kararlarından dolayı bende yarattığı iticilikle ilk defa Ji Sung sevmediğim karakter oldu:))
Bana itici geldi ama size gelmeyebilir. Bu arada Han Ji Min de rolünün hakkını fazlasıyla vermiş es geçmeyeyim.
Bu tarz fantastik dizi seviyorsanız mutlaka izleyin derim:) 

Görüşmek üzere🖐
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder