26 Ocak 2021 Salı

Flower Of Evil / Akui Kkot / 악의 꽃


Bu dizi bana göre senenin en iyi dizilerindendi. Belki ilk 5'ime giremez ama mutlaka ilk 10'umda yer alacaktır. Listem hayli kabarık nasıl karar vereceksem artık:) ama seviyorum sene sonu degerlendirmelerini:)) hatta bu konuda youtube'da ne kadar video varsa izlemişimdir:D

Konuyu değiştirmeyeyim...

Dizinin Gizem/gerilim türünde. Konusu ise işine aşık bir polisin bilmeden bir seri katille evlendiğini ögrenmesiyle, mutlu sandığı evliliğinin bambaşka bir durumda olduğunu anlamasıyla hayatı allak bullak olur.

Vallahi spoiler vermeden konusu nasil anlatılır bilemedim:) o yüzden kısaca özetledim.

Konusu hayli ilgi çekici ve merak uyandırıcı olduğundan severek izledim. Bu diziyi kesinlikle tavsiye ederim. Umarım sizler de izlersiniz:)

Görüşmek üzere🖐

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder