26 Ocak 2021 Salı

Missing: The Other Side / Missing: Geudeuli Itseodda / 미씽: 그들이 있었다



 

Listem kabarık ama ben bir türlü şuraya vakit ayıramıyorum🤦‍♀️ neyse gelebildim yine buraya. Bunun mutluluğu ile paylaşımlara başlayayım:)

Bu dizinin ilk önce kadrosu çekti beni ama fantastik kurgulu konusu ile "Bunu izlemeliyim!" dedirtti bana.

Konusu; bir sebepten ruhları görmeye başlayan baş karakterimiz (adını unuttum 🤪) kendini daha önce hiç bilmediği bir dünyanın içinde bulur. Bu tanıştığı dünya, yaşam ile ahiret arasında ruhların bedenlerinin bulunmasını beklediği minik sevimli bir köyden ibarettir. Kahramanimiz da ruhların bedenlerinin bulunmasina yardımcı olurken bir yandan da kendi sırlarını çözümlemeye calısır.

Dizi fantastik/polisiye konusuyla hayli ilgi cekici ve merak uyandırıcı olunca zevkle izledim. (Baş karaktere az biraz gıcık oldum ama neyse:)) Bu tarz severseniz tavsiyem olur. Mutlaka izleyin. Senenin kıymeti bilinmeyenlerinden:)

Görüşmek üzere🖐

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder