27 Ocak 2021 Çarşamba

Record of Youth / Chungchungirok / 청춘기록


Senenin en büyük hayal kırıklığı olacaktı bu dizi benim için ama sonrasında izlediğim başka bir dizi (İsim vermiyorum sürpriz olsun diye haha:)) bu diziye haksizlik etmiş olabileceğimi düşündürdü bana...

Dizinin kısaca anlatirsam yeteneklerinin farkında olan bir gencin (yine adını unuttum.)) hayatın zorluklarına rağmen tüm iyimserliği ile oyunculuk yolundaki kariyerini sağlam adımlarla ilerletirken, bir yandan da bulduğu aşkı koruma çabasını konu ediyor.

Şöyle ki ben Park Bo Gum'a ben pek ısınamıyorum ama bu dizide bana daha sıcak gelse de dizinin konusunun bir yerden sonra durağanlığı çok sıktı beni. Yan karakterler olmasa tamamlayamazdim belki de diziyi:) öyle bir bitirdim ki ne siz sorun ne ben anlatayım. 

Başta çok iyi başlayan, sonrasında kaplumbağa hızında ilerleyen bir dizi. Belki bana öyle gelmiştir. Ne tavsiye ediyorum ne de etmiyorum. Ben dedim diyeceğimi:))

Görüşmek üzere🖐

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder