28 Ocak 2021 Perşembe

Graceful Friends / Wooahan Chingoodeul / 우아한 친구들


Bana göre 2020 yılının en iyi dizilerinden biri ile karşınızdayım. Her sene yapmaya çalıştığım "İzlediklerim arasından bana göre senenin en iyileri" listemde ilk 5te yer alacaktır. Geçen sene de yaptım listeyi ama bilin bakalım ne yapmışım? Bloga eklemeyi unutmuşum:D Geçen senenin en iyiler listemi merak edenler varsa  Buraya tıklayarak izleyebilirler:)
Neyse efem dönelim bu muazzam dizimize:))

Dizi okul yıllarından beri hiç kopmamış beş arkadaşın aralarındaki dostlukları, hesaplaşmalari ve pişmanlıkları konu ediyor...

Spoiler vermemek için kısa kestim yine... Anlatacak çok şey var ama spoiler vermek istemiyorum cidden. Çünkü, spoiler olmadan izleyince daha zevk alınarak izlenir bence:)

Konusu haricinde dizinin görselliği ve muazzam müzikleri de övgüyü hakediyor. Adamlar cidden güzel iş çıkarmış. Bu arada bazı sahneleri ailecek izlenmeyecek türden. Olur da uluorta izleyeyim derseniz haberiniz olsun:)) 

Uzun lafın kısası bu diziyi kesinlikle izleyin ve izlettirin👍

Görüşmek üzere🖐
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder