28 Ocak 2021 Perşembe

Stranger 2 / Bimilui Soop 2 / 비밀의 숲 2


Benim gibi dizinin ilk sezonunun ayıla bayıla izleyenler 2. Sezonun gelişini büyük heyecanla bekledi. Ben öyle bir heyecanla bekledim ki yayınlandığında da izlemeye kıyamadım😅 beklettim de beklettim. 
Sonra bir gün hevesle oturdum keyifle diziyi izlemek için  ama daha ilk bölümdeyken maalesef İzmir depremi oldu. Biz ta İstanbul'dan sallandık. O an kapattım diziyi. Sonrasında uzun bir süre dizi izleyesim gelmedi. Allah vefat edenlerin mekânını cennet etsin. Çok üzücüydü ki hala acısı geçmedi.
Neyse bu dizinin bende böyle bir bağlantisi oldu işte...

O kadar zaman geçti ki üzerinden ilk bölümü unuttuğumdan tekrardan başladım büyük hevesle ama nedense başta içine alamadı dizi beni. Cho Seung Woo'yu çok sevdiğimden gerekse de karakterleri sevdiğimden zorladım izlemeye kendimi. Vallahi iyi de etmişim. Bir kaç bölüm sonra dizi beni içine öyle bir aldı ki bittiğinde içim sızladı. Hele Han Yeo Jin'in bir ağlama sahnesi vardı çok çok etkiledi beni.

Bu arada 2. Sezonda Savcılık bürosu ile Polis Teşkilatının rekabetine sahitlik ediyoruz. Bu arada dizide hoşuma giden bir sey var. O da dizinin kadrosunun tamamiyle korunması haricinde ölenler de dahil olmak üzere (konuk oyuncu olarak görünüyorlar.) Sağlam oyuncularla sabit kadronun zenginleştirilmesi. Cidden çok hoştu.

Eğer ilk sezonu izlemediyseniz öncelikle ilk sezonu izleyin sonra 2. Sezona geçin derim. Öyle çok daha iyi kavrarsınız olayları. Bu arada birinci sezon efsanedir ve mutlaka izlenmelidir. 

Diyeceğim o ki umarım 3. Sezon da gelir😅 son bölüm öyle bir şeyler sezdim ama neyse:)))

Görüşmek üzere🖐




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder