27 Ocak 2021 Çarşamba

The Swordsman / Geomgaek / 검객


Yine bir film tavsiyesi ile karşınızdayım. Ama ne film:) Çok çook beğenerek izledim bu filmi. Tarihi ve özellikle kılıç sahnelerinin bolca olduğu filmleri seviyorsanız eminim siz de bayılacaksınız.
Beni bilen bilir Jang Hyuk'a ayrı bir hayranlığım vardır. Adam cidden işinde çok başarılı ve ne yapsa güzel yapıyor. Nasıl sevmeyeyim:)
Neyse unutmadan konuyu da yazayım:)

Her şeyden elini eteğini çekmiş, dağ başında kızı ile sessiz sedasız hayatını sürdüren usta bir kılıç ustası, istemeden de olsa yine kılıcını kuşanmak zorunda kalır.

Spoiler vermemek için kısa kestim:) 
Ben başta da filmi çok beğendiğimi söyledim. Yine söylüyorum. Film çok güzel ve tavsiye ederim. Bu türü seviyorsanız mutlaka izleyin derim.

Böyle fimlerin devamının gelmesi dileği ile...

Görüşmek üzere🌸



 

2 yorum: