7 Haziran 2019 Cuma

My Contracted Husband, Mr. Oh / My Husband Oh Jak-Doo / 데릴남편 오작두 / Derilnampyun Ohjakdoo


Bu diziyi yayınlandığı haftadan itibaren izlemeye başlamıştım fakat ne olduysa artık yarım bırakmıştım.
Sonra devam edeyim dedim ama bir üşengeçlik ile devam da edemedim. Taa ki Netflix'de görünceye kadar:) Netflix cidden üşengeçliğime ilaç gibi geliyor.
Neyse efendim dizimize geceyim...
Dizinin konusu şöyle; 
Dizinin hatun kişisi ailesinden ayrı yalnız yaşayan bir hatundur. Bir gün evinde sır bir cinayet işlenir. Bunun üzerine hatun kişimiz korkar ve kendine bir koruma amaçlı sözleşmeli bir koca arayışına girer. Derken yolu dağda yaşayan kaba saba Ok Jak Do ile kesişir.

Dizinin öyle ahım şahım entrikası yok. Hatta diğer dizerle kıyaslayınca hiç entrikasi yok diyebilirim.
Öyle sevimli, öyle naif bir dizi.
Hani bir tabir vardır "Cerezlik." Hah işte tam da öyle bir dizi.
Dizinin bana göre tek olumsuz yanı merak uyandırmayışı. Hanii Aa ne olacak acaba!? dedirtmiyor.
Ama yine de severek izledim. Tavsiye de ederim tabi bu tarz dizileri seviyorsanız:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder