7 Haziran 2019 Cuma

Svaha: The Sixth Finger / Sabaha / 사바하


Bu filmin tanıtımını gördüğümde hayli sevinmiştim korku filmi izlemeyi özlediğim için. Film beklentilerimi karşıladı mı? diyerekten kendime bir soru sorsam "sanırım." cevabını verirdim. Neden derseniz;
Film ikiz bebeklerin dogumu ile başlıyor. Bu bebeklerden biri yaratık şeklinde doğuyor. Aile bu bebeği herkesten sakliyor. Diğer yandan da mesleği din sahtekarlarını yakalayıp, ifşa etmek olan Pastor Park; yine bir hikaye üzerinde çalışırken kendini gerçek bir olayın içinde buluverir.
Filmde dini kitaplar, figürler sık sık yer aldığından; bunların arasında bazı sakıncalı sözler barındırdığından beni biraz rahatsız etti. Yalan yok. Bir de konu bazen o kadar karmaşıklaştı ki ne olduğunu anlayamadığım anlar oldu. Bunda altyazinin yetersizliginin de payı olabilir.
Ama yine ilgiyle izledim sık sık tövbe çeke çeke izlesem de 😅 

Yani diyorum ki film izlenebilir bence. Tavsiye ederim yani:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder