7 Temmuz 2019 Pazar

Confession / Jabaek / 자백


Her defasında blogcuğumu ihmal etmeyeyim diyorum ama yine ihmal ediyorum. Bu bile isteye bir ihmal değil belirteyim. Bu hayat denen şu koşturmacada vakit bulamamaktan kaynaklanıyor. Hoş ya vakit bulsam bu defa halim olmuyor ya neyse...

Geç olsun da güç olmasın diyerekten Kore Dizi/Film günlüğüme birer birer not düşmeye devam edeyim.

Bu defaki avım Confession.
Baştan belirteyim konusuna dahi bakmadan JunHo var diye listeme aldım fakat konusunu öğrenince tam benlik olduğundan listemde izleme sırasını kaptı.
Konu benlik dedim de şunu da diyeyim mevzu tam bir klişe:) öyle şaşırtıcı olaylar olmuyor aksine bilindik hadiselerle olaylar ilerliyor.
Özetini de geçeyim hemen;
Choi Do Hyun başarılı bir avukattır fakat babası haksız yere hapse mahkum olmuştur. İntikam yolunda yolu babasını hapse atan dedektif ile kesişir. Ve birlikte iyi bir ekip olurlar.

Demiştim değil mi? Klişe işte... Ammaa buna rağmen severek izledim. Çünkü yazımın başında da dediğim gibi mevzu tam benlik:) 

Dizide tek sevmediğim şey Ha Yoo Ri karakteri oldu. Karakterde bir sorun yok da ben karakteri canlandıran Shin Hyun Bin 'i sevemedim. Neden derseniz bana göre rol becerisi yetersizdi. Bunu nasıl anlatayım bilemedim ama eğer izlerseniz siz de fark edersiniz:) Ben kendisini ilk defa izledim belki tarzı budur ama bana uymadığı kesin.

Bu arada Yoo Jae Myung'un canlandırdığı Ki Choon Ho karakterini de sevdim. Adam zaten kötü dizilerde oynamıyor. Ya da ben henüz denk gelmemiş olabilirim:)

Bu diziyi size tavsiye eder miyim? Kesinlikle! Bu tarz dizi seviyorsanız eğer seve seve izlersiniz. Aksiyonu güzel bir dizi. Tavsiye ederim.

Görüşmek üzere! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder