23 Temmuz 2019 Salı

Nokdu Flower / Nokdu Kkot: Saram, Haneulyi Dweda / 녹두꽃 - 사람, 하늘이 되다


Bu dizi son zamanlarda izlediğim tarihi diziler arasında kesinlikle en iyilerdendi. Her bölümü büyük bir zevk ile izlediğimden diyecek sözlerim de o kadar çok tabi ki. Ama yine ben spoiler vermek istemediğimden ucundan kıyısından bahsedeceğim.

Öncelikle dizi gerçek bir hikayeden uyarlanmış belirteyim. Kadro o kadar sağlam ki senaryo da sağlam olunca ayıla bayıla izliyorsunuz gerçekten:) misal biz babamla öyle bayıldık diziye.

Konusu şöyle; Sınıf ayrılıkları had safhaya gelmiş Joseon'da halk isyan ederken Noktu General komutasında kendi ordusunu kurar ama asiller bu durumdan oldukca rahatsız olduklarından karşı hamleler ile orduyu dağıtmaya çalışır fakat tam da bu karmaşada Japonya, Joseon'u işgal eder ve Kralı rehin alır. Vatanını savunmak isteyen halk ise Noktu komutasındaki halk ordusunda birleşir. Ve Japonya ile mücadeleye girişirler.

Diziyi izlerken vatanını savunanların verdiği mücadele yer yer gözleri doldursa da Japonya'nın işgalini sevinen hainlerin halleri de o derece saç baş yoldurtuyor. Dizide konu öyle güzel işlenmiş ki tam da kalbinize dokunuyor. Özellikle son bölümler resmen elimde mendil ile izledim:) Daha ne yazayım bilemedim aslında o kadar çok şey var ki yazacak. Spoiler vermek istemedim o yüzden kısa kesiyorum.

Unutmadan Noktu komutan sen nasıl bir süper zekasın!!

Ve Yoon Si Yoon seni o hallerde mi görecektik? :(

Neyse efem, bu diziyi KESİNLİKLE İZLEYİN, İZLETTİRİN!

Görüşmek üzere!^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder