23 Temmuz 2019 Salı

Life / Laipeu / 라이프


Her ne kadar "Hastane" konulu diziler benim ilgimi çekmese de Cho Seung Woo  için başlamıştım bu diziye, hem de aylaar aylar önce. Sonra seyahat vs girdi araya derken ben bu diziyi unuttum :)) Gerçi bunda Lee Dong Wook 'un da payı yok değil. Çünkü kendisinden hiç ama hiç hazetmiyorum. Nedenini sormayın bilmiyorum ama ciddin sevmiyorum. Neyse.

Çok caanım bir arkadaşım Stranger 'ı büyük bir aşkla izlemeye başlayınca benim Cho Seung Woo aşkım depreşti :)) ne izlesem ne izlesem diye düşünürken birden Life'ı yarıda bıraktığım aklıma geldi ki dünyalar benim oldu :D Ve başladım diziye tekrardan.

Dizi adından ve afişinden de belli olduğu üzere hastane temalı bir dizi. Yalnız dizide hayat kurtarmaktan çok yönetim ve doktorlar arasında geçen senin dediğin mi olacak, yoksa bizim dediğimiz mi olacak mücadelesi anlatılıyor.

Dizide hem yönetici katında yaşananlara tanıklık ederken doktorların da cephesinden yaşananlara tanıklık ediyorsunuz. Ve her şey o kadar olağan ki tam da adının hakkını verircesine hastane hayatına tanıklık etmiş oluyoruz. 

Dizide Cho Seung Woo hastaneye yeni atanan müdürü canlandırırken , Lee Dong Wook da hiç bir vasfı olmamasına rağmen, boyundan büyük işlere kalkışan hadsiz bir doktoru canlandırıyor. Lee Dong Wook'un canlandırdığı karakter beni çileden çıkardı hatta yer yer çıldırttı diyebilirim. Zaten kendisini sevmiyorum üstüne karakter de hadsiz olunca çileden çıktığım çok oldu. Ama buna rağmen severek izledim. Hatta bir çırpıda bitirdim diyebilirim diziyi. 
Özellikle çok fazla göze sokmadan işlenmiş bir aşk vardı ki çok naifti bence:) böyle bir konuda aşk olmaz derdim ama oldu hem de mis gibi bir aşk :)

Diyeceğim o ki izleyin bu diziyi:)

Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder