10 Mayıs 2018 Perşembe

Stranger / Secret Forest / Bimilui Soop / 비밀의 숲


2017'nin en iyilerini listelediğim paylaşımımda demiştim daha Stranger'ı izlemedim diye. Çünkü biliyordum bu dizinin en iyiler listesine girecek kadar kaliteli olduğunu. Ama işte vakitsizlikten izleyememiştim. Bu arada o listeyi tekrar düzenleyecegim çünkü listem değişti:) Bad Guys Evil City de o listede olmalı (Bana göre.)

Neyse...

Esas konunuz Stranger (Secret Forest) 'a dönersek, dizi kelimenin tam anlamıyla mükemmel. Iyi savcı - kötü savcilarla, iyi polis -kötü polis savaşlarını mükemmel yansıtıyor. Kaliteli oyuncu kadrosuyla , sürükleyici kurgusu ile mutlaka izlenilmesi gereken bir dizi.
Hemen konusunu anlatayım; Kücükken beyninden geçirdi operasyonla bütün duyularından arinmis bir dedektif, ulke genelini sarsmis bir cinayeti çözmeye karar verir. Arastirmalari esnasinda da meslektaslari arasindaki kötülerle mücadele eder.

Çok fazla anlatip spoiler vermek istemiyorum çünkü cidden heyecanlı bir dizi ve ben o heyecanı kaçırmanızı istemiyorum:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder