23 Mayıs 2018 Çarşamba

My Mister / Naui Ajusshi / 나의 아저씨


Ayıla bayıla izlediğim şeyler bittikten sonra şuracığa not düşmek içimi acıtmıyor değil. Bu dizi de içimi acıtanlardan oldu. Diziyi bitirmemin üzerinden günler geçmesine rağmen elim varmadı not düşmeye. Neyse düşeyim yine notumu.

Bir önceki yazılarımda Misty için yılın en iyisi demiştim. Mister için de yılın en iyisi diyebilirim ama yine de Misty bir tık daha ağır basıyor. Ha bu arada Mister'ın sonu istediğim gibi bitseydi degil yılın en iyisi tüm zamanların en iyileri listemde ilk üçe girecekti ama senarist istediğimi vermedi😏 bunun için de burun farkı ile yılın 2. En iyi dizisi oldu benim için. 

Dizi hakkinda konusacak olursam; Son derece gercek hayattan. Gerek aile arasindaki iliskiler gerekse arkadaslar arası iliskiler çok samimiydi. Hele bir de bi Ji An drami vardi ki... Ah be kızım ne çektin!😒 

Unutmadan dizinin konusu da özet geceyim; Ji An büyükannesi ile zorluklar içinde çırpınırken birden hayatına bir ahjussi girer. Kendi hayati ile birlikte ahjussinin hayatı da degisir.

Dram seviyorsaniz şiddetle tavsiye ederim. Keşke bu diziyi daha önce izlememiş olsaydım. Kıskandım sizi!😭

Görüşmek uzere👋

1 yorum:

  1. Diziyi çok begendim ve etkisinden hala cikamadim.Lee Sun Gyun zaten harikaydi. Drami romantik öge vermeyerek nasil bu kadar guzel isledi senarist. Hayran kaldim.muzikleri de çok hostu. Misty yi de izleyecegim ama keske baska dizi olsa böyle icten sicak diziler.O kadar gercekciydi ki kendi hayatimdan izler buldugum,gercek hayata en yakin diziydi benim icin. Umarim daha çok bu tarz diziler yaparlar.Benzer dramalar varsa önerin lütfen

    YanıtlaSil