20 Mayıs 2018 Pazar

The Classified File / Keukbisoosa / 극비수사


Konusu 1978'de geçen ve yaşanmış bir olaydan esinlenilmiş, 2015 yapımı bir filmle karsinizdayım. 
Öncelikle belirteyim ki; kim ne derse desin Kore, dönem filmlerinde hayli başarılı. Filmi öylesine rastgele sectim ki başta gercekten de baya eski yapim zannettim izlerken 😂😂 neyse işte...

Filmin konusu; zengin bir ailenin kızı kaçırılır. Aile kendilerine yardimci olmasi için isinde başarılı olan dedektif Kong Gil Yong'a ricada bulunur. Aile bir yandan da medyumlardan medet ummaktadır. Iyi bir medyum olan guru Kim Joong San ile iletişime gecer. Bu sayede dedektif ile medyumun yolları kesişir ve birlikte küçük kızı aramaya başlarlar.

Gerek başta da dediğim gibi yaşanmış gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmış bir dönem filmi olması, gerekse alışılmış Kore aksiyonuyla gayette izlenilebilecek bir filmdi. Öyle kasmayan, insanı fazla zorlamayan türden tam da uzanip seyretmelik bir aksiyon filmi.

Ben gercekten begendim ve hiç sıkılmadan izledim. Size de tavsiye ederim:)

Görüşmek üzere👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder