27 Mayıs 2018 Pazar

Bank Attack / Maeulgeumgo Yeonsoeseubgyeoksageon / 마을금고 연쇄습격사건


Bu ara dizileri arka plana atıp film keyfimi öne aldığımdan rastgele seçip, izleyip, iliştiriyorum şuracığa.
Bu kez savaş konulu ya da full aksiyon tercih etmedim. Bu defa ki tercihim biraz komedi olsun beni fazla yormasın diyerekten Banka Saldırısı'ni tercih ettim.

Filmi beğendin mi? Diye soracak olursanız; Evet, begendim fakat! Bir Going by Book değil. Beni onun kadar etkilemedi ama Bank Attack da güzel. Oturup cerez niyetine izlemelik:)


Konusuna gelince; Kücük kızı hasta olan Bae Ki Ro, kızının ameliyati için tefecilerden borç alır fakat bu parayı da çaldırır. Iyice bunalima giren adam son çare olarak banka soygunu yapmayi düşünür fakat ne şanssızdir ki tam soygunu gerćekleştirirken başka soyguncular tarafından banka basılır.



Bu arada bir husus hakkında uyarmak isterim ki eğer Kore piyasasının anlam veremediğim iğrenç WC muhabbetlerini mideniz kaldırmıyorsa kesinlikle izlemeyin. Birini tuvalette hacetini giderirken izlemenin nesinden zevk alıyorlar anlamış degilim😒

Diyeceklerim bu kadar.

Görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder