2 Mayıs 2018 Çarşamba

The Chaser / Chugyeogja / 추격자


Yine mikemmel bir filmin tavsiyesi ile karşınızdayım:) Bu filmi geçen sene film günlerim etkinliģimde izleyecektim lakin ki olmadı. İzleyemedim. Kısmet bugüneymiş diyerekten filmden bahsetmeye başlayayım.

Film 2008 yapımı ve gerilim türünde. Mevzusuna gelirsek; Yolsuzluk gerekcesiyle polis teşkilatından atılan eski bir dedektif olan Jung Ho, hayatını artık telekız ticareti yaparak kazanmaktadir. Velhasilkelam gün gectikce çaliştirdiği kadınlarin sayisinda azalma olur. Tesadüfen fark eder ki ayni müşteriye giden kızlar kaybolmuştur. Derken müsterinin peşine düser...

Filmin oyuncu kadrosu kaliteli. Eski bir yapim olunca da severek izlediģimiz oyuncuların gençlik hallerini izlemek de çok zevkli:)
Bu filmde özellikle Ha Jung Woo'nun genclik hallerini izlemek cok zevkliydi.


Bu arada unutmadan belirteyim ki filmi ben izlemeden önce bu kadar iyi bir film olacagini düşünmemiştim. Tamam, sona doğru sinir bozucu hadiseler vuku buluyor amma gercekten başarili bir filmdi. Iyi ki izlemisim dediklerimden...
Yani diyorum ki; bu filmi izleyin. Hatta kesinlikle izleyin derim:)

Görüşmek üzere👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder