29 Mayıs 2018 Salı

A Hard Day / Take It to the End / 끝까지 간다



Bu filmi de uzun zamandır bekletiyordum ve yine beklettiğime pişman olduğum bir film oldu. Çünkü aksiyon seven ben için muazzam bir filmdi. Çoğunlukla aksiyonlu yer yer ürkütücü bir filmdi. Başrollerin de filme cuk oturması da filmin artisiydi.
Özellikle Cho Jin Woong'un "Kötü" karakterinin fazlasıyla icini doldurması da filmde heyecanı katlıyor.
Bu arada Cho Jin Woong hastası olduğumu söylemiş miydim? Adam her rolün altından kalmasını biliyor.


Şuraya ❤❤❤'ler bırakayım hahaha 

Filmin konusuna gelince; Annesinin cenazesinin olduğu bir gün yanlışlıkla birine çarparak öldüren dedektif  Ko Gun Soo, olayin üstünü örtmek için akla gelmeyecek bir yol bulur. Tabi işler bununla kalmaz.

Nette nasıl özetlemisler konuyu bilmiyorum ama ben spoiler vermeden özetlemek istedim.



Eğer aksiyon seviyorsaniz bu filmi mutlaka ama mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Öyle bayıldım öyle sevdim yine ❤❤❤'ler heheh




Elimde olsa filmi yükleyecegim şuracıga hahaha 
İzleyin. Tavsiye gibi tavsiye🖒 

Görüşmek üzere👋







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder