29 Nisan 2018 Pazar

The Hunt / Sanyang / 사냥


Uzuun zamandır beklediğim bir filmi daha yutmuş bulunmaktayım:) Aslında çok çook daha önce izleyecektim fakat türkçe dublaj olması sebebiyle izlemek istemedim( illa duyucam o sesleri.) Nette altyazili hali de olmayınca mecbur öteledim. 
Malum Ramazan yaklaşıyor harıl harıl hazırlıklar devam ederken bir yandan film izleyesim geldi. Altyazı takip edemeyecegim icin de o gün bu gündür diyerekten izleyiverdim iste:)
Açıkcası filmin izleyici yorumlari pek iç açıcı degildi fakat ben kimin ne düşündüğünü umursamadan izlediğim için beni hiç etkilemedi. Türkce dublaj olmasina ragmen filmin içnline girdim:) hayli sardı beni. Zaten filmi tercih etme sebebim muhtesem oyuncu kadrosu ki yok yok o derece.
 Filmin konusu da bir grup altin avcisi dagda altin pesindeyken cinayet işlerler. Ormanın müdavimi yaşlı bir adam da (yaşli demeye bin şahit adamın masAllahı vardi.) Bu olaya tanik olur. Derken av başlar:)


Film asla sıkıcı degil. Ha çok mükemmel de degil ama izlenir hatta keyifle izlenir üstüne de tavsiye edilir:)
Diyecegim o ki; izleyin diyorum:)

Görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder