22 Nisan 2018 Pazar

Bad Guys: Vile City / Nappeun Nyeoseokdeul: Akui Dosh / 나쁜 녀석들: 악의 도시


Daha geçen Bad Guys'in ilk sezonunu izleyip şuracığa not etmiştim hatırlarsınız. O notun sonuna da ikinci sezonu da izleyeceğimi belirtmiştim. Şu başlığı yazdığıma göre de dediğimi yaptim yani:)

Daha baştan belirteyim ki eğer aksiyon seviyorsanız bu diziyi mutlaka izleyin derim. Bence harikulade bir diziydi. Hatta bittiği icin de bir hayli üzüldüm:(
Şunu da itiraf edeyim ki üçüncü bölüme kadar zorladım. Hatta bu dizi beni sarmadi birakayim dedim.(Mevzuyu anlayamadim. Dizinin içine giremedim falan.)  Ama hadi dedim 4. Bolumu de izleyeyim bu da sarmazsa birakirim dedim ki sardı:) hem de çok pis sardı😂 

Başta nasıl izliycem ben bunu derken dizi su gibi aktı. 
Dizin bol aksiyonlu oluşu, dizinin adının hakkını veren karakterlerle gerilimin zirveden inmeyişi bir yana dizilerin baş karakterlerinin bir türlü ölmemesi klisesine fena bi çelme takması da ayri etkiledi beni. 
Dizinin sonunda mikemmel bir şekilde 3. Sezonun sinyali verildi. Valla ceksinler ben ayıla bayıla izlerim:)

Bu arada ben netflix sayesinde izleyebildim ama Koreanturk de cevirilere başlamış haberiniz olsun:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder