25 Nisan 2018 Çarşamba

Ready For Start / 질풍기획 / 들어는보았나질풍기획 / Reklam Ajansı


Bu diziye netflix'de rastladım. 12 bölümcik mini mini hatta minnacik bir dizi. Şöyle ki her bölümü en fazla sekiz dakika:) Evet, yanlış okumadınız 7'şer 8'er dakıkalık bölümlerle miniminnacık bir web dizisi:)
Dizinin konusu da tıpkı Miseang'deki gibi bir şirkette olan olayları, mücadeleleri konu ediyor.
Bu dizi de yine tıpkı misaeng gibi webtoon uyarlaması. Fakat, misaeng gibi daha gercekci olmaktan ziyade tam anlamıyla weptoon gibi:)
Hayattan hikayelerin absurd halleri kara mizah yoluyla izleyiciye aksetmişler. Bunu da hayli basarili bir şekilde halletmişler. 
Ilk başta izlesem mi ki? Fazla absurd sanki beni sarmayabilir derken bir baktim ki diziyi finallemisim:)
Ofis hikayelerini sevdigimden midir bilinmez severek izledim gerçekten de...
Bu arada diziyi buraya aktarmak da kolay olmadi benim için. Çünkü dizi aslında yok gibi. Hiç abartmiyorum bir saat bilgi aradım sitelerde. Adini bile zorla buldum😂 uğrastim oldu yani.
Zor buldum dedim ya çevirisi de haliyle yok. İzlemek istiyorsanız netflix abonesi olacaksiniz maalesef.
Her neyse. Beğendim ve tavsiye ettim gitti:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder