8 Nisan 2018 Pazar

Radio Romance / Radio Romaenseu / 라디오 로맨스


İtiraf edeyim; Bu diziyi bitireli bir kaç gün oldu. Lakin meşguliyetim sebebiyle buraya not düşemedim. Hatta biraz örselemiş de olabilirim bu diziyi çünkü son bölümleri ite kaka izledim:) Dizi kötü bir dizi miydi? Kesinlikle değil ama on numara bir dizide değildi. Tabiri caizse çerezlik bir diziydi. Bilindik Kore klişelerine boğulmuş romantik komedi idi.
Sempatik karakterleriyle bir radyo macerasi ile başladı dizi. Sonra bir aşk muhabbeti ki aldı basını gitti...
Ergenik romantizmi ( o da nasil oluyosa😁 salladım gitti😁) sevenlerin bayılacağı son bölümler bana azap gibiydi. Bu ara çıtayı bir hayli yükselttim:))
Dizinin romantizminden ziyade Kim Soo Hyun'u onca zaman liseli olarak izleyince "olgunmuş"gibi halleri zorlama geldi bana. (Bu kıza lise üniforması yapıştı sanırım😁) Yoon Park'ın Namaste halleri de bi o kadar sempatikti.
Bundan sonra bu tür romantik dizilere balıklama dalmayacagım. Gercekten beni sarmıyor bunu anlamis oldum:)
Peki seni ne sarıyor derseniz; My Mister var halen devam eden dizilerden onu izleyin. Yok ben biraz romantik bir seyler izleyeyim derseniz my husband oh jak do'ya bakın derim.  Ben bayılarak izliyorum da:)

Herneyse... Uzun lafın kısası bu dizi romantizme boğulmuş cerezlik bir dizi. İzlenir mi izlenir. Romantizm seviyorsanız kesinlikle izlemenizi öneririm. Yok ben fazla sevmem derseniz uzak durun anacım cünkü sonu gelmiyor cidden...

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder