7 Temmuz 2019 Pazar

Save Me 2 / Goohaejwoe 2 / 구해줘 2


Gelelim bu senenin en heyecanla takip ettiğim dizilerinden olan Save Me 2'yi size takdim etmeye:)
Bilen bilir dizinin ilk sezonunu severek izlemiştim.  ilk sezonun notları için tık tık :)
İlk sezonu çok sevdiğimden 2. sezonu heyecanla beklemiştim fakat inanın bu kadar başarılı olacağını düşünmemiştim. Şimdi diyeceklerime katılmayanlarınız olacaktır ama bana göre 2. sezon ilk sezondan çok çok daha iyiydi. Şöyle ki;
İlk sezon karakter ve mekan kısıtlaması vardı. İkinci sezon ise hem karakter hem de mekan çokluğu vardı. Hem de işlediği mevzu itibari ile daha sağlamdı.

İkinci sezonun mevzusu şöyle; 

Köyleri sular altında kalacak olan köy sakinlerine devlet başlarının çaresine bakmaları için tazminat ödeyeceğini duyurur. Tam bu karmaşada köye bir Rahip gelir ve köylülere umut olur. Velhasılıkelam işler hiç de düşündükleri gibi değildir.

Spoiler vermemek için kısa kestim haberiniz olsun!^^

İlk sezondaki bilindik başrole karşın onca filmi olmasına ve benim de çoğunu izlemiş olmama rağmen başroldeki Um Tae Goo  başta ısınamadığım bir oyuncu oldu. Canlandırdığı Kim Min Cheol 'ün de sürekli bağırması ya da böğürmesi mi desem bilemedim beni rahatsız etti. Amma velakin dizinin konusu geliştikce rahatsızlık gitti aksine bazen hallerine güldüğüm bir karakter oldu. Diziyi zevkle izlemiş biri olarak da doğru oyuncu seçimi diyorum artık. İzlerseniz hak vereceksiniz:)

Diziye dönersem, dizinin esas mevzusu  mağdur edilen köylülere de hem kızdım hem üzüldüm. Kızdım çünkü çok saçma şeylere umut bağladılar ve çabuk güvendiler. Üzüldüm çünkü bunlar gerçek hayatta da olan şeylerdi. Yani abartı yok tam da hayatta olan şeyler maalesef. Kızıyordum ama hallerine de üzülüyordum bu yüzden işte.

Dizi de yer yer diken diken olduğum da oldu gözlerimin dolduğu da hatta ve hatta kahkahalara boğulduğum anlar da oldu. Öyle karmaşık duygular yaşatan bir diziydi. Bu yüzden de şiddetle önereceğim bir dizi oldu sizlere. Uzun lafın kısası kesinlikle izleyin derim!

Görüşmek üzere!^^

1 yorum:

  1. İyi akşamlar ben save me 1 pek beğenmedim açıkçası. çok abartmışlar.save me 2 izlemeyi düşünüyorum. sizce nasıl.gap dong izlediyseniz hangisi güzel.

    YanıtlaSil