23 Mayıs 2019 Perşembe

Possessed / 빙의


Fantastik dizileri sever misiniz bilmiyorum ama ben severim. Bu yüzden de bu diziyi severek izledim. 
Bu dizi hakkında diyeceklerim çok bu yüzden hemen konusunu özet geçeyim; 
Vahşi bir seri katil idam edilir ama bir şekilde ruhu geri döner ve katliamlarina devam eder. Şaman bir hatun ve pisişik bir polis el ele verip bu ruhu yok etmeye çalışır.
Spoiler vermeden konuyu özet geçtiğime göre
BUNDAN SONRA OKUYACAKLARINIZ SPOILER IÇERIR HABERINIZ OLSUN!
diyerekten uyarımi yaptiğima göre mevzuya geçebilirim.
Öncelikle belirteyim ki dizinin karakterlerinin halleri bana çok sinir bozucu geldi ama bir yandan da çok gercekçi geldi. Belki de diger dizilerdeki absurd güç gösterileri olmadığındam sinirlerimi bozmuş olabilir.
Şimdi şöyle ki hatun karaktere diyecek tek sözüm yok tamamen sevdim karakteri ama erkek karakterin halleri çok sinir bozucuydu. 
Şimdi sen bir polissin çevik ve atletik olman gerekiyor. Bazı yerlerdeki o pısırıklığı beni çileden çıkardi. Neyse ki bir ara bedenine başka bir polisin ruhu girdi de bir aksiyonunu gördük. Polisi de ben beceremem sen gir bedenime de yok et şu ruhu diye kabul etti😂 
Dizinin final sahnesindeki halleri de ayrica çıldırttı beni. Ama dedim ne yapalım bu da böyle pısırık bir karakter dedim sabrettim.
Dizinin diğer bir sinir bozucu noktası da; Dizinin kötü karakterinin dokunulmazlığı. Kötüye ufacık bir zarar bile veremediler. Öyle ki dizinin tüm yan karakterlerini çat çat öldurdü ağzım açık kaldı. Kötü gibi kötü ama diger fantastik dizilerde az da olsa zarar verildiği için insan beklentide oluyor ama nafile😂 dizinin son dakikalarına kadar kotü kötülüğünü yapmaya devam etti ben de çildirdim. Hatta son dakika öyle bir ters köse oldu ki yok artik deyip daha bir çıldırdım ama neyse ki korktugum olmadı😂
Yazimin başında dedigim gibi sinir bozucu ama doğal bir dizi. Doğalliği da şöyle bu olay gercekten olsa cidden bir insan ancak bu kadar karşi koyabilir ve kötü en çok bu kadar kötü olabilir diye düsünerekten bana daha olağan geldi. 

Şimdi yazımda gömmüs gibi görünüyor olabilirim ama ben bu diziyi cidden sevdim ve tavsiye ederim. İzleyin bence arada komik ve hoş sahneler de var.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder