22 Mayıs 2019 Çarşamba

Sky Castle / SKY 캐슬


Yine yılın en iyilerinden diyebileceğim bir dizi ile karşınızdayım. Ters köşeli muazzam senaryosu haricinde; dev kadrosu, muhteşem oyunculukları ve dizinin içine işleyen müzikleri ile benim unutamayacağım dizilerden biri oldu.

Dizinin mevzusu ise şöyle;
Elit ailelerin yaşadığı Sky Castle 'da aileler çocuklarını ülkenin en prestijli okullarına sokmak için birbirleri ile yarışır. Dizi işte tam da bu uğurda yaşanan bir aile trajedisi ile başlar. Akabinde diğer ailelerin yaşadığı olaylar, yalanlar ve entrikalarla devam eder.

Beni bilen bilir ben daha çok aksiyon/polisiye izlemeyi severim ama bu tarz dramatik dizilere de bayılırım bunu belirteyim:) Hatta bu diziyi izlerken aklıma Woman Of Dignity dizisi geldi. Aynı zevkle izledim bu diziyi de :)

Fazla uzatmayacağım. Eğer siz de bu tarz Dramatik dizileri seviyorsanız mutlaka ama mutlaka izlemenizi tavsiye ederim. Benden 10/10 puan aldı. O kadar beğendim yani:)

Görüşmek üzere! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder