14 Mayıs 2019 Salı

Voice 2 / 보이스 2


Voice'un 1. Sezonundaki tuhaf mantik hatalarından dolayı 2. sezona biraz temkinli yaklaşmıştim fakat izleyenlerden duyduklarım 2. Sezonun 1. sezondan çok çok daha iyi olduğuydu. Hal böyle olunca izleme listeme almistim ama bir türlü başlayamamıştım. Öyle uzattim ki arayı 3. Sezon geldi :)

 Hazır Voice 3 yayinlanmaya başlamışken, Voice 2'yi de aradan çıkarayım dedim. Gercekten iyi de etmişim çünkü ilk sezondaki acemilikler(senaristsel.) yok. Iskelet kadroda bir takım degisiklikler olmuş. 

Ilk sezonun kötüsü Kim Jae Wook iken 2. Sezonun kötüsü Kwon Yool. Kwon Yool bebeto yüzü ile kötü karakterleri gayet başarili bir sekilde canlandırıyor. Bu başarısını bu dizide de basarılı bir şekilde sergilemiş. 3. Sezonun kadrosuna baktigimda kadroya dahil olarak görünüyor. Bu da beni 3. Sezona çekti yalan yok şimdi. 

Diziyi daha önce izlememis olanlara oncelikle 1. Sezonu izleyerek başlamanizi tavsiye ederim çünkü ilk sezondaki karakterlerin isimleri ve olayların bagsi gecerken, bunlar neyden bahsediyor? diyebilirsiniz.

Yani diyecegim o ki; Voice 2 gayet güzel, tempolu bir polisiye dizisi. Bu tarzi seviyorsaniz mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder