14 Mayıs 2019 Salı

Gu Family Book / Kang Chi, the Beginning / 구가의 서


Önceden bir şeyler izlediğimde; heyecanla blogumu açıp, hemen notlarımı alırdım. Bu aralarsa hayat beni nasıl yoğurmuşsa izlediğimi bile unutur olmaya başladım. Misal şimdi şuracığa notlarini düseceğim "Gu Family Book" dizisi. Diziyi izleyip bitireli neredeyse bir ay olacak ama şimdi yazicam, yok yarın yazıcam, ha simdi ha yarın diye diye şeytanin bacağini gec de olsa kırıverdim😅
Şimdi diyebilirsiniz o kadar zaman geçmis ne hatırlayıp da ne yazacaksın diye... Olur mu öyle şey? Buraya not düşmeyi unutuyor olabilirim ama yazmak istediklerimi unutmam:) diyerekten başlayayım notlarıma...

Öncelikle belirtmeliyim mi bu diziyi daha ben Kore piyasasini kesfetmemişken bana önerilmişti. Hatta ilk Kore deneyimlerken de tavsiye edilmişti bana fakat o zamanlar tarihi yapimlarini izleyesim gelmiyordu hiç. Şimdi öyle mi ayıla bayıla izliyorum. Insan iste değişiyor:)

Dizi fantastik türde bir Gumiho hikayesi. Gumiho bilmeyen varsa Kore'de efsane olmuş yedi kuyruklu bir yaratık. 
Dizide de bu yaratık insan olma çabaları içerisinde türlü engellerle baş etmek zorunda kalıyor.
Dizi fantastik olunca aklimda hemen gorsel efektleri nasil acaba? soruları döner. Bu dizi eski olmasına rağmen gayet başarili geldi bana.
Oyuncu kadrosu da hayli başarılı.
Bu arada beni takip edenler bilir tarihi dizileri genellikle babamla izleriz. Babam fantastik türü pek sevmez bu yüzden de  diziyi basta sevmedi. Bunda dizinin kötüsünün de payı yüksek. Spoiler vermeyeyim ama dizinin kötüsü, bir babanin kaldirmayacagi kotülüklere imza atti. Babam da hal böyle olunca bunu izlemesek olur mu kizim? dedi. Ben tabi çakaall😁 baba şunu merak ettim 5 dakika daha izleyeyim 10 dakika daha izleyeyim diye diye baktim babami sarmis😅 derken hadi kizim açmıyor musun diziyi? Demeye başladı.😅😅 neyse efendim türlü çakallıklarla bitirdik diziyi. Babamin sonunda "Dizini bitirdin yani." demesini de söylemeden edemeyecegim. Sanki kendi merakla izlememis gibi 😂😂😂😂 

Yani velhasilkelam biz diziyi severek izledik. Gayet güzel fantastik bir diziydi. Izlemek isteyenlere tavsiye olur. Bu arada Suzy'i pek sevmem ama bu dizide pek sevimli geldi gözüme:)

Uzun zaman blogdan uzak kalarak özledigimi fark ettim. Baksanıza yazdikca yazasim geldi ama bu kadar yeter bence en azindan bu dizi icin:)

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder