29 Ağustos 2019 Perşembe

School 2017 / Hakgyo 2017 / 학교 2017


Yayınlandığı zaman herkesin severek izlediği, School serisinin son sezonu olan School 2017'i henüz izleme olanağı buldum. Gayet sevimli, hani deyim yerindeyse çerezlik bir dizi.

Konusu da okulda yaşanan arkadaşlıklar üzerine... 
Sevinçler, hüzünler vs...
Araya bir de X muamması konmuş, tadında bir ergen dizisi olmuş.
Ergen dizisi olmuş diyorum çünkü mevzular daha çok ergenleri çekecek türden.
Ben severek izledim ama öyle heyecan uyandırmadı. Yazımın başında da dediğim gibi çerezlik bir dizi:)

Ama şunu belirtmek de isterim ki; School serisinin bana göre en zayif halkasıydı.

Dizi hakkında çok fazla bir sey yazmaya gerek yok. Eğer bu tarz dizileri seviyorsanız izleyin. Pişman olmazsınız.

Görüşmek üzere^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder