29 Ağustos 2019 Perşembe

The Beauty Inside / Byooti Insaideu / 뷰티 인사이드


Bundan seneler önce bu filmi gözüme kestirmıştim fakat aradığımı bulamayacağım düşücesiyle ötelemiştim. Yanılmadım da:)
Filmi baştan sona dikkatlice izledim ama beni bir türlü içine alamadı. Neden derseniz öncelikle konusu bana inandırıcı gelmedi. Şöyle ki: film adından da belli olacağı üzere iç güzelliğe vurgu yapıyor. Bunu da filmin erkek kahramanının her sabah uyandığında farklı bir bedende uyanması ve ona aşık olan hatunun da her gün başka biriyle karşılaşması ve buna rağmen aşkından vazgeçmemesi üzerinden bize aktarıyor. Biliyorum biraz karışık oldu biliyorum ama mevzu böyle adam her sabah başka bir bedende uyanıyor; bir gun kadın, bir gün erkek,bir gün çocuk, bir gün de dede... 
Filmin temposu da ağır geldi bana.  Ha bu arada filmin verdiği ana mesaja ters bazı yerler de beni filmden soğuttu diyebilirim. Bahsettiğim şeyleri de izlerseniz görürsünüz spoiler vermeyeyim şimdi:)
Film hakkında tek bir şey hosuma gitti. O da oyuncu kadrosu. O kadar.
Diyeceklerim bu kadar. Ister izleyin, ister izlemeyin size kalmıs^^

Görüşmek üzere^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder