29 Ağustos 2019 Perşembe

The Negotiation / Hyeobsang / 협상


Bu filmi aylar evvel indirip, flashima atmıştım. Sonra izlemeye kıyamamıştım:) keşke kıysaymışım. Çünkü ciddi anlamda hayal kırıklığı oldu bende.

Öncelikle belirteyim ki hayal kırıklığımın sebebi Hyun Bin asla değil çünkü adam rolünün hakkını öyle güzel vermiş ki onun sayesinde filmi izliyorsunuz. Bunu bir tek ben değil, birlikte izlediğimiz babam da dedi belirteyim.)

Filmin konusu ; Silah kaçakçısı Min Tae Gu (Hyun Bin) elindeki rehinelerle polis merkezini görüntülü arar ve isteklerini iletir. Bu kriz karşısinda ara bulucu Ha Chae Yoon'u arabulucu olarak talep eder. 

Yani anlayacağiniz filmin konusu rehineleri kurtarmak üzerine kurulu:)

Film hakkında spoiler vermek istemiyorum ama en büyük hayal kırıklığım kadın karakter oldu. Başta bir havalı girdi olaya, biz de bir şeyler bekledik ama... ama işte orasını siz izleyip görün. Belki sizi hayal kırıklığına da uğratmaz belki:)

Fazla bir şey yazmak istemiyorum. Bu film Hyun Bin için izlenir diyorum o kadar. Ha bir de aksiyon severseniz yine izleyin derim:)

Görüşmek üzere👋



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder