20 Mart 2020 Cuma

Extraordinary You  / Eojjeoda Balgyeonhan Haroo / 어쩌다 발견한 하루


Gençlik temalı dizilerden pek hazetmiyorum beni bilen bilir. Bu dizi de o tip bir dizi. Peki niye izledim o zaman ben değil mi?:) Hemen açıklıyorum öhöm;

Bu diziye yayınlandığı dönem asla ve asla izlerim gözü ile bakmadım lakin sene sonu, senenin en iyileri listelerinde hep üst sıralarda görünce bir merak uyandırdı bende. Akabinde Netflix'e de gelince izlememem olmazdı. En azından bir bölüm şans vermeliydim. Beğenmezsem kapatırdım ne olacaktı ki sanki? Ama öyle olmadı. Bir oturuşta bir kaç bölüm izledim. Derken ne göreyim 2 günde 10 bölüm bitirmişim. Hem de sarmadan:)) 

Bir kere dizinin konusu çok orjinal. Genç kız kendinin bir webtoon da yan karakter olduğunu fark eder ve hayal kırıklığına uğrayıp, yılmadan kendi hikayesinin esas kızı olmaya çalışır. 

Dizi konusundan da anlaşılacağı gibi webtoon tadında. Gerek görüntüsü ve gerek kurgu çok çok çok hoştu. Ve gerçekten senenin en iyilerinden.

Yani diyeceğim o ki benim gibi önyargılı olmayın ve bu diziyi izleyin. Cidden güzel.

Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder