20 Mart 2020 Cuma

Queen For Seven Days / 7Ilui Wangbi / 7일의 왕비


Yine bir sürü şey biriktirerek geldim:) Hele ki şu adını bile anmak istemediğim talihsiz günlerde eve hapsolmuşken daha da birikir bu gidişle^^ 

neyse efem...

Bu diziyi bitireli hayli oluyor. Doğrusunu söylemek gerekirse uzuun bir zaman diliminde parça parça izledim ve nihayetinde bitirdim. Neden bir çırpıda izlemedin? diye soracak olursanız; dizi güzeldi fakat başta babamla izlemeye başladıgım bu diziyi, babamin dizide gördüğü haksızlıklardan dolayı tahammul edemeyip bitirmesi sebebi ile yarida bırakmasıyla , benim de bırakma durumunda kalmamdan dolayı ötelediğim diziyi zamanla tekrar başlayıp bitirmem hayli zaman aldı. Evet, dizi güzel ama tipik senarist haksizliği yüzünden zorlanarak izlemedim değil. Spoiler vermemek için o kısımlara girmiyorum ama konusunu da yazmadan geçmeyeyim. Yine konusunu yazmayı unutuyordum haha😅

Konusu;  Dizi , Kral'ın ölmesi ile tahta geçen yeni kral ile kendi oğlunu tahta geçirmek isteyen kraliçenin savaşı esnasında kralin veliaht prens ile ayni kıza aşık olmasının da eklenmesiyle iki kardesin mücadelesini anlatıyor.

Valla oyunculuklar güzel, kadro güzel ama senarist insafsiz! Diyeceklerim bu kadar! İzleyin gari:)

Görüşmek üzere👋

1 yorum: