20 Mart 2020 Cuma

Kingdom Season 2 / Kingdeom Seuszen 2 / 킹덤 시즌 2


Ben bu dizinin ilk sezonunu ayıla bayıla izlediğimden, 2. Sezonu beklemek bana hayli zor gelmişti. Zaman ne çabuk geçiyor ki yayınlandı da izlemiş, bitirmişim bir çırpıda:)

Öncelikle çoğunluk ilk sezon kadar güzel değil diyerek eleştirse de hatta bende bu eleştiriye katılsam da 2. Sezon asla beklentimin altında değildi. Yine ayıla bayıla izledim. 2. Sezonun tek eksiği ilk sezondaki o bitmeyen aksiyon. Aslında 2. Sezon da hayli hareketli ama sonuç bölümü olduğu için kişisel hesaplasma bölümleri biraz sakin kaldı. Buna ragmen yine de çok çook iyiydi. Haydi salın 3. Sezonu da onu da çiğnemeden yutayim:)

Dizi hakkında pek br sey söylemek istemiyorum çünkü her şey ortada. Daha diziye başlamamış şanslilardansaniz açın ilk sezondan başlayın sindire sindire izleyin derim:)

Görüşmek üzere👋

2 yorum:

  1. Bi miktar spoiler var dikkat ;)
    Ben de bu yılın başında tanışmıştım bu diziyle.
    İkinci sezon ilkine göre iyimiydi kötümüydü bilemeyeceğim. Şahsen hipnoz olmuş gibi izledim, 6 aydır gün sayıyordum. Ama şunu düşünüyorum, riskli bir yerde sezonu bitirdiler.

    Neden gölete düşen diğerleri tekrar insana dönüşemedi?

    Neden prens tahtı kralla kan bağı olmayan bir çocuğa bıraktı?

    Son sahneden bir öncesindeydi galiba, küçük kralın derisinin altından beynine dogru giden bir solucan görüyoruz. Ve diriliş çiçeğinin gizemiyle ilgili başrol kızın sözleri. Acaba sezon finalini bu şekilde bıraksalar daha mı iyi olurdu. En azından benim için heyecan uyandıran sahnelerdi, ve üçüncü sezona göz kırpıyordu. Buraya kadar her şey çok güzeldi. Sonrasında salgının tekrar ortaya çıkması, burası da iyiydi. Amaaaa son sahnedeki kızı (Bir kaç yerde kraliçe olduğundan bahşedilmiş ama emin olamadım.)gördüm mü bana bir soğukluk geldi. Ne bileyim şahsen yeni sezonun kaçma-kovalama şeklinde olmasını istemem. Kahramanlarımız çeşitli yerlerde hastalıklı insanlarla savaşıp kıza ulaşmaya çalışacaklar filan. Umarım böyle olmaz. Bu kısım bana riskli geldi. Çünkü böyle olursa hikaye sıradanlaşıcakmış gibi geliyor. Tabi bunlar tamamen kişisel görüşüm.

    Sözün özü kurgu olarak başarılı izlemesi zevki ki zaten görüntü kalitesi makyaj, kostüm;bunlara diyecek hiç bir şey yok. Merakla üçüncü sezonu bekliyorum. Umarım bozmazlar, lutfeenn bozmasınlar hatta, çok üzülürüm.

    YanıtlaSil
  2. Evet bu dizide baya güzel ve çok korkunç ilk sezonda uyanma sahnesi vardı felaket bir sahneydi benim için

    YanıtlaSil