19 Mart 2017 Pazar

11 A.M / 열한시

Ne zamandır film izlemiyordum. Bu defa aksiyon yerine bilim kurgu/fantastik konulu bir film tercih ettim. Bilim kurgu türünde Kore yapımı ilk kez izledim. Bu yüzden de çekinerek izlemeye başladım ama beni fazlasıyla şaşırttı. Filmi secerken netten konusuna baktim ama nette yazilanla benim izledigim film aynı degildi. Bundan dolayı da konusu da şaşırttı beni...
Gelelim filmin esas konusuna: Kore-Rus ortak yapımında zaman makinası yapımı hakkında bir proje uygulanmaya çalışılır. Bu ekibin basında da Woo Seok ( Jung Jae Young ) vardır. Eşini kanserden kaybetmiştir. Gelecek ile geçmiş arasi geçiş yapıp eşini kurtarmayı amaçlar. Ekip sıkı çalışma sonucu bu yolculugu yapmayı başarır ve sadece bir gün sonrasına gitmeyi basarır. Fakat gelecekte gördükleri manzaralar karşısında dehsete düşerler ve gelecegi degistirmeye çalışırlar...
Bu arada filmin başrolu Jung Jae Young'un yanında Daniel Choi de bulunmakta... Yani filmin konusu güzel, kadrosu güzel daha ne olsun^^ 
Tavsiye eder miyim? Tabi ki ederim^^

2 yorum: