5 Mart 2017 Pazar

The King ( 더 킹 )


Afişte Ryoo'cuğumu görüp de "Hımm bu kız sırf bu çocuğu izlemek için bu filmi izlemiş.😒" diyenler fena halde yanılıyorlar diyemem çünkü bu filmin gösterime girdiginde tanıtım filmini izlediğimde "Bu film güzele benziyo her ne kadar başroller bana antipatik gelse de bu filmi izlerim." demiştim fakat unuttum gitti tabi 😅 neyse gecen yine fragmanina denk geldigim de ne göreyim Ryoo'cugum oynuyormus. Görmemle filmi indirmem bir oldu😂 hemen izleyemedim ama nihayetinde indirmiştim filmi o bile mutlu etmişti beni hahaha.
Ciddiyetimi takınıp filmi anlatma kısmına geçeyim...

Öncelikle beni tanıyanlar ya da önceki paylaşımlarımı takip edenler bilir ben aksiyon filmlerini pek severim. Bu film de aksiyon türünde ve mafya, politika ne ararsan var. Konusu; Ünlü bir savci olmanın hayallerini kuran Park Tae Soo, dürüst bir savcı iken kendini savcılarin, vekillerin hatta ülke başkanlarinin da içinde bulunduğu karanlik bir dünyada bulur. Başlarda her şey istediği gibi gitse de zamanla kaybettiklerini görünce pişman olur... 
Filmin başrol oyuncuları ;
Zo In Sung
Jung Woo Sung
Bae Song Woo
Ve
Ryoo Joon Yeol (💕💕) paylaşıyor.

Bir kere Zo In Sung'a bir türlü ısınamadim. Ama filmde döktürmüs ama bir +18 sahnesi var ki. Beni hiç şaşırtmadi. Ona da öyle igrenc sahneler yakışırdı...
Jung Woo Sung'a Padam Padam dizisindeki o çığlıklarından dolayı "gıcık"olmuştum ama bu filmdeki Kraldan kasıt kendisinin oynadiği Han Kang karakteri. Ve adam cidden krallar gibi oynamış. Kendisine saygim artti.
Bae Song Woo... Arkadaş bir adamın surati hainliğe bu kadar mı elverişli olur? Boşuna degil bu adamı hep kötü rollerde oynatmalari...
Vee Ryoo'cuğum... Ah canim sen mafya olacak adam mıydin? Diye içimden geçirdim onu izlerken... Dövuş sahnelerinde başarılıydı da sonu öyle olmayaydı keşke... Ryoo'cugum cok başarılıydın. Nuna'n Fighting diliyor sana 😁
Filmi cidden severek izledim. Tamamı 2 saat 15 dakika mıydı neydi ama su gibi gecti. Bunu da izledim. Bunu da tükettim. Ve bir paylasimin daha sonuna geldim... 
Görüsmek Üzere 👋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder