27 Mart 2017 Pazartesi

Veteran / 베테랑

Veteran, uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi. Keşke daha önce izleseymişim. Keşke diyorum çünkü polisiye/aksiyon filmlerine bayılırım. Hele bir de arada komedi varsa bayılırım. Bu filmi de zevkle izledim iste. Tam kıvamında tam tadında... Oyuncu kadrosu da çok zengin. 3-5 saniyeliğine oynayan ünlüler var. Bu film kesinlikle dn iyilerim arasina girer.)
Filmin konusunu geçmeyi unutmayayım... Sea Do Cheol( Hwang Jung Min.) başarili bir dedektiftir ama azıcık(!) serttir. Suçlular ile uğrasıp kahramanliklarla uğraşırken birden kendisini ülkenin en zenginlerinden birinin psikopat oğlunun  (Jo Tae Oh) işlediği bir suçu ortaya çıkarma mücadelesi ederken bulur... Çocuk da psikopat ama tam psikopat.) Yer yer sinir etti beni. 
Ahh ahh vaktim olaydi uzun uzun yazardım. Benden şiddetle tavsiye olsun.
Neyse görüşmek üzere👋😌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder