4 Nisan 2017 Salı

Assassination / 암살

Aslında bu filmi pazar sineması seçimim olarak tanıtacaktım size fakat filmin uzun, benim de işlerimin yoğunluğu sebebiyle üç günde ancak bitirebildim:)) Gerci son bir saati sonra bırakmam çok iyi oldu çünkü aksiyon had safhadaydı. Hani izlerken filmin içine girersiniz de biri seslense fark edersiniz ki filmin içindesiniz... İşte bu film de öyleydi... 
Aslında film pek benim tarzım değil. Şöyle ki tarihi dizi/film izlemeye bayılırım bu film de tarihi fakat yakın tarih. Yakın tarih de ilgimi çekmiyor işte ama muhteşem kadroyu görünce es geçemedim.. Valla iyi de yapmışım... Filmin gerek oyuncu kadrosu gerek senaryosu ve o basarili aksiyon sahneleriyle gerćekten etkiledi beni. Hele bir düğün sahnesi var ki... (Düğün dedigime bakmayın kan gövdeyi götürdü.)
Filmin oyuncuları;
Gianna Jun
Lee Jung Jae
Ha Jung Wo
Cho Jin Woong ve dahası... (Kadro da kadro yani.)

Filmin konusuna gelince; Doksanlı yılların başları... Kore, Japonya'nın işgali altındadır. Bir tarafta vatan mücadelesi veren savaşçılar, diğer tarafta da vatanını satan hainlerin kıyasıya mücadelesini anlatıyor. 

Filmde Gianna Jun cidden çok iyi perfarmans sergilemiş. Beni şaşırtmadı dersem yalan olur.) Onun dışında Ha Jung Wo ve Cho Jin Woong 'u Nameless Gangster filminden sonra bir daha karşılıklı izleme imkâni buldum. Adamlar oynuyor.)
Ve Lee Jung Jae film boyunca az sövmedim ona... Ama on numara oynadı. 

Bu tarz film severlere şiddetle tavsiye ederim 😌

Görüşmek üzere 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder