26 Nisan 2017 Çarşamba

Love Lies / 해어화


Uzun zamandır bir filmden bu kadar etkilenmemiştim. Üstelik film benim pek sevmediğim müzikal tarzında olmasına rağmen... Üstelik aşk da var. Aksiyon yok. Ama mükemmel bir intikam var^^ 
Bu filmi tavsiye üzerine izledim. (Tavsiye edenden Allah razı olsun.) Yoksa sırf müzikal diye izlemezdim kendimi biliyorum✋😌

Filmin oyunculari:
Han Hyo Joo
Yoo Yeon Seok
Chun Woo Hee
Park Sung Woong

Konusu:
Film, küçüklükten giesang okulunda tanışıp, kardeş gibi büyümüs iki genç kızın şarkıcı olma hayalleri kurarken aynı adama aşık olmasıyla gelişen olayları konu ediyor...

Çok kibar anlattım bence. Yoksa aklımdan gecenleri yazsam ohooo. Öyle söve söve anlatırdım filmin konusunu. Ama ben yine de kibarım😌

DİKKAT! BU KISIM CİDDİ SPOILER İÇEREBİLİR!!

Şimdi filmin esas karakteri Jung Soo Yool o kadar iyi niyetli, kıpır kıpır bir kızdı. Tamam, arkadaşı Seo Yeon Hee de başta iyiydi fakat Soo Yool o kadar imkanın Yeon Hee'ye sunulmasına üstelik kendi sevdiği adam tarafından en yakın arkadasına kendi hayalinin sunulmasına ses çıkarmadı. Tamam, agladı cok üzüldü ama yine de kabul etti. Hayalini en yakın arkadaşına kaptırdı derken bu defa tutunduğu sevdiği adamı da kaptırınca dünyası yıkıldı. ( Ben ikisini öpüşürken yakalasaydım ikisini de dağıtırdım oracikda ama Soo Yool onu da yapmadı.) Sonra ani bir karar vererek karanlik bir yola girdi ve ikisinin hayatini bir anda altüst etti. Karanlik yol dedigim de Japon emniyet müdürüne metres oldu. Japon emniyet müdürü de Park Sung Woong 😂
Benim en sinir oldugum bunlar kiza ihanet edip kiza tek bir aciklama bile yapmadan aşklarını yasamaları. Sonra bir kere bile demediler bu kiza ne oldu ki degisti? Aksine bir de diklendiler ama sonuç itibariyle geberdiler 😂 
Filmin sonu da hem duygusal hem de tatmin ediciydi.
Bu arada filmin paylasilamayan adamı Kim Yoon Woo 'yu canlandıran Yoo Yeon Seok ne kadar 1. Sıra oppam Kim Kang Woo'ya benziyor. Ilk o zannettim boşuna heyecan yaptım😳 

Daha da yazarım aslında ama vakit yok. Siz beni dinleyin ve bu filmi izleyin pişman olmazsiniz.
Görüşmek üzere 👋

1 yorum:

  1. Basrol erkegin bu kadar basarili olacagini dusunmemistim.sana hak veriyorum.ben pek de ihanet göremedim.yabi öpusmeden önce bir kiza haber vereydi artik seni sevmiyorum diye.Ayrilatdi sonra diger kiza giderdi işte sabredemedi ki.Adama mustehakti ama ikinci kiza biraz acidim.Filmi begendim.Konusu basit olsa da etkileyici sahneler ve muzikler vardi ćok fazla.bu yuzden sonunda agladim.

    YanıtlaSil