16 Nisan 2017 Pazar

The Throne / 사도 / Sado

Tarihi film izleyeyim dedim ama şakır şakır ağlayayım dememiştim. Öyle acıklı bir filmdi bir o kadar da güzel...
Hem kral hem de "baba" olmanın ne kadar zor olduğu...
Sarayın katı kurallarının ne denli zorlayıcı olduğu...
Saray içi entrikalar...
Vs vs...
Cok etkiledi bu film beni. Özellikle prens Sado'ya çok üzüldüm. Kral YeongJo'ya da bir kızdım bir üzüldüm hatta ve hatta bu nasıl baba? Bu nasıl Kral? diyerek sövdüm bile. Ama sonra...
Sonrasını anlatmayacağim çünkü izlemenizi şiddetle tavsiye ederim ki kendiniz izleyin... 

Bu arada Kral Yeongjo'yu canlandıran Song Kang Ho ve Prens Sado'yu canlandıran Yoo Ah In inanılmaz güzel oynamış.
Ve... Sado'nun oğlu prens JeongJo... O ne güzel oynamış küçücük yasına rağmen. Çok ağlatti beni çok! 
Ve son bir not: So Ji Sub filmde kısa da olsa rol almış. Bildiğim halde unuttuğumdan bana sürpriz oldu kendisini görmek. Umarım daha da başka projelerde izleriz.
Bu filmi mutlaka izleyin.
Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder