15 Nisan 2017 Cumartesi

The Age Of Shadow / 밀정

Bu ara dönem dizi/filmlerine sardım. The Age Of Shadow, afişinden de anlaşılacağı üzere dönem filmi. Film 1920'li yıllarda Japonya'nın Kore'yi işgaline karşı direnen kahraman kolordunun mücadelesini konu alıyor.
Filmin başrolleri de ayri efsane... 
Gong Yoo
Song Kang Ho
Han Ji Min
Vee az da olsa rolü; Lee Byung Hun...
Filmi tercih etme nedenim Gong Yoo değildi. Esas neden Lee Byung Hun'un olmasıydı. Tamam Gong Yoo da etkili oldu ama en çok Lee Byung Hun etkili oldu.)

Filmde basrollerin hepsi ayrı döktürmüş lakin Han Ji Min beni şaşırttı. Hele o işkence sahnesinde harikaydi.
Filmi tavsiye ederim ama ben bir daha japon/kore savasini konu alan film tercih eder miyim bilmiyorum zira sıkıldım. Son ikidir aynı filmi izliyor gibiyim😂
Neyse benden şimdilik bu kadar....
Görüşmek üzere👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder