19 Mart 2017 Pazar

Answer Me: Reply 1997 / 응답하라 1997

İlk kez Reply 1988'i izleyen her kdrama sever gibi bende kendimi serinin 97'sini de izlerken buldum. 88 o kadar iyiydi ki çıtayı fazla yüksekte tutmuş olacağım ki 97 beni etkilemedi. Hatta biraz ağır olacak ama "Ben ne izliyorum böyle ya?!" dediğim oldu. Sorsaniz koca dizide neyi hatırlıyorsunuz diye cevabım: Sung Shi Won'un H.O.T grubuna olan acayip fanlığı çok sevimliydi. Kendisine H.O.T grubundan Tony'nin karısı lakabını takması da ayrı sevimliydi^^ onun dısında duygu dolu sahneler vardı ama beni sadece Shi Won'un amcasının babasına abisi ile olan arasındaki sorunları anlattığı sahne çok etkileyiciydi... Onun dışında bir sey yok ( tabi ki bana göre.) Sonuç itibariyle izledim ve bitirdim. Tavsiye eder miyim bilmiyorum. Komedi fazla yok (Olanlari da inaragramda paylastim zaten.) Oyunculara bir bakın öyle izleyin derim. Beni etkilemedi belki sizi etkiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder