13 Aralık 2017 Çarşamba

Black / 블랙


Öyle senenin en iyisi diyemeyecegim ama bittigine de üzüldüğüm bir dizi oldu Black...
Böyle hayaletli mayaletli, fazla ürkünç olmayan yapimlari seviyorum. Bu açıdan da Black tam benlikti:)
Tamam, dizide bir hayli saçmaliklar vardi ama bu tür fantastik yapimlari izlerken mantigimi dondurucuya koydugumdan mantiksizliklar beni ırgalamadi hehehe.
Kısaca Dizinin konusuna gelince... Insanların ölecegini önceden gören bir hatunla, bir ölüm meleginin yolu bir sekilde kesişir. Fakat bu kesişme rastlanti degildir. 
Song Seung Heon... Bir oynamış deginmeden edemeyecegim:) adam iki karakteri de basariyla canlandirmis. Hele o 444 'ün kaprisli halleri gorülmeye degerdi:)
Ben diziyi severek izledim. Bu tür yapim seviyorsaniz mutlaka izleyin derim.

Görüşmek üzere🖐

2 yorum:

  1. Yakın bir zamanda izlemek istiyorum inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemeni tavsiye ederim:)) ben arada acip izliyorum:))

      Sil